Tarix Podkastları

St Louis Universiteti

St Louis Universiteti


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

1818 -ci ildə qurulan Saint Louis Universiteti, Mississippi'nin qərbindəki ən qədim universitet və ABŞ -ın ikinci ən qədim Cizvit məktəbidir. Louis, Missouri, coeducational təhsil müəssisəsi, ölkənin ən yaxşı tədqiqat müəssisələri arasında yer alır. Saint Louis Universitetinin tarixi, Müqəddəs Louis William Du Bourg və ətrafında tələbələrə təhsil vermək üçün xüsusi bir kollec olaraq başladığı 1818 -ci ilə təsadüf edir. Louisiana Katolik yepiskopu, təşkilatın qurulmasının arxasında idi. İllər keçdikcə, universitet daha çox kurslar əlavə etdi və bir neçə kollecə bağlı oldu. Bu gün St. qədim klassiklər, İngilis və Fransız ədəbiyyatı, səyahət hesabları, qədim və müasir tarix, ilahiyyat, fəlsəfə və elm. Bu gün kitabxana çoxsaylı filiallara malikdir; əsas filialın fondları bir milyon kitabdan, 6.000 jurnal abunəsindən və 140 elektron məlumat bazasından ibarətdir. Universitetin sağlamlıq mərkəzində dörd məktəb, üç mərkəz, bir xəstəxana və praktik həkim qrupu var. Sağlamlıq mərkəzi, şagirdləri başqalarına xidmət həyatına hazırlamaq üçün müasir tədqiqatlar, keyfiyyətli təhsil və praktiki təlimlər təqdim edir.


Steven Louis Brawley tərəfindən

30 may 2021: St Louis LGBT Tarix Layihəsi, cəmiyyət və fərdi tarixləri çəkmək üçün bənzərsiz bir yanaşma tətbiq edən yenilikçi bir sənədli film film seriyasına başladı. Layihə yenidir "Səslərimizdə" film seriyası insanlara həyat hekayələrini qeyri-ənənəvi və ssenarisiz bir şəkildə izah etməyə imkan verir. Birinci epizodda miras var Zebra Lounge və The Hitching Post, 1970-1980-ci illərdən Sent-Luisin mərkəzində Afrikalı Amerikalı LGBTQIA+ boşluqları. 30 dəqiqəlik bölüm ev sahibliyi etdi Craig Greene və Candance Forrest (Şirniyyat Prinsipi) və barların əməkdaşları və işçiləri xatirələrini və təcrübələrini bölüşürlər. İnsanlar xatırlayanda, güləndə və hətta rəqs edərkən kameralar yuvarlandı. Şərh yüngül və ciddidir. Yeni mövzuları olan bir neçə gələcək bölüm çəkildi və istehsal rejimindədir. Layihə ilə əməkdaşlıq edir Taber Yaradıcı Məhsullar film seriyası istehsalına kömək etmək. Gələcək bölümlər üçün bizi izləyin.


Universitetin tarixi

St.Louisdəki Sağlamlıq Elmləri və Əczaçılıq Universiteti 1864 -cü ildə St. Louis Əczaçılıq Kolleci olaraq qurulduqda, Mississippi çayının qərbindəki ilk aptek kolleci idi.

O vaxtdan bəri, Universitet tarix boyunca sağlamlıq təhsilinin inkişafında ayrılmaz bir rol oynadı.

Müharibə, iqtisadi depressiya və pandemiya dövründə Universitet inadkarlıq göstərdi və yenilik, təkamül və quruculuğunun qabaqcıl ruhu ilə qalib gəldi. Universitetin davamlı olaraq mükəmməlliyə can atması, maraqsızlığı və tələbələrinə və cəmiyyətinə bağlılığı həmişə böyüməmiz və genişlənməmiz üçün yol göstərən işıq olmuşdur.

Kirayə götürdüyümüz sinifdə tarixi quruluşumuzdan Əczaçılıq Yerində ev adlandırdığımız kampusa qədər, daha sağlam bir cəmiyyəti inkişaf etdirmək üçün kəşf cəmiyyətlərini öyrətmək və inkişaf etdirmək missiyamızda möhkəm dayanmışıq.

Kəşf burada başlayır.

Sent -Luisdəki Sağlamlıq Elmləri və Əczaçılıq Universiteti olaraq yeni bir fəsil başlayarkən markamız haqqında daha çox məlumat əldə edin və kim olduğumuzu, nə etdiyimizi və niyə etdiyimizi kəşf edin. DAHA ÇOX


Maryville Universitetinin tarixi

Maryville Universiteti, Müqəddəs Ürək Cəmiyyətinin xidmətə, təhsilə və imana olan dərin bağlılığından və ordenin ilk və ən böyük qabaqcıllarından olan Rose Philippine Duchesne -nin sarsılmaz ruhu və cəsarəti əsasında yaradılmışdır.

Müqəddəs Ürək Dini, dərin təsirli olduğunu sübut edən mütərəqqi bir sıra qərarlar və cəsarətli hərəkətlərlə Maryville'in böyüməsinə və inkişafına 100 il qəsdən və məhəbbətlə rəhbərlik etdi. Nəticədə, Maryville, Cənubi Sent -Luisin Hollandtown məhəlləsindəki kiçik bir akademiyadan, ölkənin hər yerindən və həqiqətən də dünyanın hər yerindən tələbələrlə birlikdə West St. Louis County -də yenilikçi və güclü bir ali təhsil müəssisəsinə çevrildi.

Müqəddəs Madeleine Sophie Barat və "Tərbiyəçinin Qəlbi"

Müqəddəs Madeleine Sophie Barat

Müqəddəs Madeleine Sophie Barat tərəfindən inqilabdan sonrakı Fransada qurulan Cəmiyyətin məqsədi "Məsihin Qəlbində açılan Tanrı sevgisini bildirməkdir" (bu səbəbdən, "Cor unum et anima una in Corde Jesu"-One) İsanın Qəlbində Ürək və Bir Ağıl).

Cəmiyyətin missiyasında təhsil həmişə xüsusi yer tutmuşdur. Müqəddəs Madeleine Sophie, "İndiki cəmiyyətin təhsillə xilas olacağına, başqa vasitələrin demək olar ki, faydasız olduğuna" inanırdı. Onun ümidi, Cəmiyyətin gənc qadınları həm zəngin, həm də yoxsul iqtisadi siniflərdə təhsil alaraq Fransada xristian həyatını bərpa etməsinə kömək etməsi idi.

Müqəddəs Madeleine Sophie iki davamlı hədəfi vurğuladı:

  • Bizi sevən bir Allahı dünyaya açmaq üçün.
  • Uşaqları dünyalarında bir dəyişiklik mənbəyi olmağa öyrətmək.

İsanın Müqəddəs Qəlbinin Dindarları (Fransız dilində, Religieuses du Sacré Cœur de Jésus və ya RSCJ), əksər dini əmrlərin verdiyi üç yoxsulluq, iffət və itaət andından kənara çıxan bir təhsil nəziri verir. Dördüncü təhsil nəziri sadəcə öyrətməklə bitmir, hər bir insandan Allahın verdiyi hədiyyələri və istedadlarını götürmək üçün "tərbiyəçinin ürəyinə" sahib olmağı xahiş edir. həyatlarını başqalarına həsr edin və dünyanın dəyişməsinə kömək edin. "

"Təhsilin əsas məqsədinin yalnız bilik vermək deyil, fərdin inkişafı olduğunu" vurğulayan Saint Madeleine Sophie, Maryville -in missiyasını və vizyonunu idarə etməyə davam edən bir təhsil fəlsəfəsi qurdu.

Maryville'in Ruhani Qurucusunun Səyahəti: Müqəddəs Gül Filippin Düşesi

Müqəddəs Gül Filippin Düşesi

1769 -cu ildə Fransanın Grenoble şəhərində anadan olan Saint Rose Philippine Duchesne ilk dəfə 1818 -ci ilin sentyabr ayında Missuri ştatının St. Charles kəndinə gəldi.

Müqəddəs Filippin, 1800 -cü ildə qurulan Cəmiyyətə qoşulan ilk qadınlardan biridir. Saint Madeleine Sophie, Filippinlə tanış olmaq üçün 1804 -cü ildə Grenoble getdi. Onu yeni sifarişi ilə qarşıladı və birlikdə o şəhərdə bir təməl qurdular.

Filippin Düşesi ilə Madeleine Sophie Barat arasında ömürlük dostluq başladı. Ancaq bu iki qadının böyüklərini Yeni Dünyada Yerli Amerikalılara dərs verməyə cəlb edən cazibə daha da böyük idi. O vaxta qədər, Parisdə, sevimli rəisi Ana Baratla birlikdə, 1817 -ci ildə Fransaya gələrkən, geniş yepiskopluğunun müjdələməsinə kömək etmək üçün Fransaya gələndə Louisiana yepiskopu Louis DuBourg ilə tanış oldu. Sifarişi hələ çox yeni olsa da, Ana Barat Ana Düşesin bu cəsarətli missionerlik fəaliyyətinə başlamasına icazə verməyi qəbul etdi.

Kiçik gəmi Rebeccada yetmiş günlük bir səfər olan Bordodan Yeni Orleana dörd başqa dindarla birlikdə səyahət etdi. Luiziana ştatında Ursulin rahibələri ilə qısa bir müddət qaldıqdan sonra, Müqəddəs Ürək Dini olan beş nəfər, Franklin adlı gəmidə Missisipi ilə St Louis arasında qırx günlük səfər etdi. Rahibələri yerləşdirmək üçün episkop şəhərində heç bir evi olmadığı üçün Bishop DuBourg, onları St Charles -a təyin etdi və burada Missouri çayına baxan bir taxta kabin kirayə götürdülər. Bir həftə sonra, 14 sentyabr 1818 -ci ildə Filippin Avropanın xaricində ilk Müqəddəs Ürək məktəbini açdı. Missisipi ştatının qərbində qızlar üçün ilk pulsuz məktəb idi.

Akademiyadan Kollecə

Müqəddəs Ürək Dini, uzun və dolanışıqlı olsa da, əsas dəyərlər mərkəzində qaldığı bir yolu izlədi.

Filippin Düşesi St Çarlzda ilk məktəbi qurduqdan sonra da dayanmadı. 1846 -cı ildə Loretto Sisters -ə köçürülən Missouri yaxınlığındakı Florissant şəhərində bir saniyə qurdu. St Louis şəhərindəki Broadway və Convent küçələrində qurulan Üçüncü Müqəddəs Ürək Akademiyası 1827 -ci ildə La Maison de Ville olaraq açıldı. , Şəhər Evi. Əmlak, xeyriyyəçi John Mullanphy -dən 999 il müddətinə icarəyə götürülmüşdü, bu mülkdə həmişə uşaq evi, gündüz məktəbi və internat məktəbi olacaqdı.

Sent -Luisin böyüməsi başqa bir hərəkətə ehtiyac yaratdı. 1864 -cü ildə Akademiya üçün Meramec və Nebraska Küçələrinin (Withnell's Grove) küncündəki 21 hektar mülk 40.000 dollara alındı. Maliyyə çətinlikləri tikintini yavaşlatdıqdan sonra Maryville Akademiyası (Mary's Villa) nəhayət 1872 -ci ildə tamamlandı.

Memar James McNamara tərəfindən hazırlanan bu yeni "bağ evi" 5 sentyabr 1872 -ci ildə 80 internat məktəbi şagirdləri ilə açıldı. Yeni kompleksin bir hissəsi 70 -ə yaxın aztəminatlı uşaq üçün pulsuz bir məktəb və 11 gənc qadın üçün bir başlanğıc idi.

Ertəsi il, 1873 -cü ildə, dörd gənc qadın Maryville kampusunda verilən ilk dərəcələri aldı.

Təhsil kökləri Fransada olan məktəb, altı illik Fransız Liseyi modelinə əsaslanırdı-bu, ən yüksək iki səviyyədəki kiçik kollec işinin ekvivalenti idi. Ənənəvi Fransız tətillərinin qeyd edilməsindən tutmuş şagirdlərin dərs saatlarından sonra oynadıqları oyunlara (önbelleğ olaraq bilinən şanlı bir gizlənmə) və hətta gündəlik qəlyanaltılar və ya qəlyanlara qədər bir çox Fransız adətləri məktəb boyunca hökm sürdü. Fransız dili bütün səviyyələrdə tədris olunurdu və qızlar hər zaman, xüsusən yemək zamanı danışmağa təşviq edilirdi.

Maryville'in ilk ailələrindən bəziləri St Louis'in inkişafında təsirli idi.

Maryville tələbələri kampus sənət studiyasında işləyirlər.

Qadınlar dərs salonunda kurs işləri ilə bağlı qalırlar.

Məktəb fəaliyyətlərinə mühazirələr, resitallar, konsertlər və hətta erkən "hərəkətli şəkillər" daxildir. Akademiyada verilən təhsil o qədər tam idi ki, 1900 -cü ilə qədər, məktəbi tərk etdikdən sonra təhsillərini davam etdirən qadınlar, son iki il üçün kollec krediti alırdılar. 1910 -cu ilə qədər qeydiyyat 181 -ə çatdı və bu, orijinaldan iki dəfə çox idi.

Əvvəldən, bir çox tanınmış məzunlarımız, St Louis cəmiyyətində nüfuz sahibi olan ailələrin bir hissəsi olmuşlar - şəhərin vətəndaş, sosial və biznes inkişafına töhfə vermişlər. Bəziləri çox erkən Fransız ailələrinin nəslindən idi: Chouteau, Papin, Cabanne, Desloge, Benoist, Fusz, Chambers və Valle. Bəziləri 1850 -ci illərdə gələn Alman ailələrinin üzvləri idi: Anheuser, Busch, Bardenheier, Griesedieck, Von Brecht və Padberg.

İrlandiyalılar, Missuri ştatının ilk qubernatoru Alexander McNair və Müqəddəs Qəlbin erkən himayədarı və Sent -Luis bələdiyyə başçısının atası John Mullanphy -nin çoxsaylı nəslindən ibarət idi.

Sent -Luisin XIX əsrdə böyüməsində önəmli olan ailələrin qızları var idi: Fruin, Barney, Haydel, Gross, Schlafly, Clemens, Ring və daha çox. Bir çox pioneri qərbə aparan məşhur "Murphy Wagon" ulduzu olan Joseph Murphy -nin nəsilləri var idi.

Sent-Luisin bu ilk ailələrinə əlavə olaraq, Maryville Universiteti təhsilinin ailə ənənəsini davam etdirən çoxlu nəsil ailələr var- qadınlar və indi kişilər.

“Unutmayacağam ”

1912 -ci ilə qədər Maryvillein gənc qadınların həyatına ömür boyu təsiri artıq aydın idi. Bunu qəbul edən keçmiş məzunlar, Müqəddəs Ana Reid və Ana Sturgis ilə bir araya gələrək Maryville Məzunlar Birliyinin qurulmasını planlaşdırdılar. 15 May 1913 -cü ildə Məzunlar Dərnəyinin ilk nahar və görüşü baş tutdu və qrup bu günə qədər qalan şüarı qəbul etdi: "Unutmayacağam" (Yeşaya, 49:15).

Kampus gimnaziyasının qapısının üstündə "Unutmayacağam" devizi yerləşdirildi.

Daha sonra, 1933-cü ildə, Maryville məzunları St Charles, City House və Villa Duchesne ilə birlikdə milli bir təşkilat yaratmaq üçün ölkənin hər yerində Müqəddəs Ürək akademiyalarından və kolleclərindən məzunların ilk toplantısına sponsorluq edəcəklər: AASH (Müqəddəs Qəlbin Məzunları) . Bu dünya məktəblərinin məzunları arasında bu gün də mövcud olan əlaqələri yaratmaq üçün 200 -dən çox qadın St Louis -də görüşəcəkdi. Maryville məzunu Sarah Chambers Polk, dərnəklər arasında daha çox əlaqə qurmaq üçün işi təşviq edərək, AASH -in ilk prezidenti seçildi. Tarixçi və Maryville professoru Louise Callan, RSCJ, bu görüş haqqında yazdı: "Konvensiyanın Filippin Düşesi və onun qabaqcıl qrupunun indi çox gözəl yığılmış toxum əkdiyi St Louis -də keçirilməsi münasibdir." (Şimali Amerikadakı Müqəddəs Ürək Cəmiyyəti, səhifələr 721-722)

Bir Kollec Doğuldu

1919 -cu ildə Maryville -in iki ən yüksək sinifi ("birinci və üstün siniflər") Missouri əyaləti tərəfindən rəsmən Junior College olaraq tanındı. Daha sonra 1923-cü ildə Maryville-in 1925-ci ildə verilən ilk dərəcə ilə dörd illik bir kollec olacağı elan edildi. Onilliyin sonunda Maryville Kolleci və Akademiyası Akademiya dərsləri yeni West St. Louis Duchesne adlı Louis County saytı.

1941 -ci ildə Romada Filippin Düşesinin anasının döyülməsi elan edildikdən bir il sonra Maryville Kolleci Şimali Mərkəzi Kollec və Orta Məktəblər Birliyindən müstəqil akkreditasiya aldı. Orijinal missiyasına sadiq olaraq, Kollec, tədris planını tamamlayan karyera yönümlü və peşə öncəsi proqramlarla liberal sənət ənənəsinə söykəndi. Maryville -in bütün tələbəni akademik, sosial və mənəvi cəhətdən tərbiyə etmək öhdəliyi, kollecin ətrafındakı cəmiyyətə xidmət öhdəliyi olduğu kimi, Müqəddəs Ürək başlanğıclarının açarı idi.

Maryville 1961 -ci ildə indiki yerinə köçdü

Kollecin fiziki inkişafı 23 Aprel 1961 -ci ildə Kardinal Joseph Ritter tərəfindən həsr olunmuş West St. Louis County -də yeni bir kampusa köçməyə təkan verdi. "Unutmayacağam" sözünə sadiq qalaraq, Maryville məzunları 1 milyon dollarlıq inkişaf kampaniyasına rəhbərlik etdilər. kampusun inşasının mümkün olmasına kömək etdi. Maryville valideynləri, rahibələrin yeni yataqxanaları süpürməsinə və ilk dərslərin gəlməsindən bir neçə saat əvvəl mebel qurmasına kömək etmək üçün qollarını açdılar.

290 hektar ərazidə, dörd bina kampusdan ibarət idi: Gander, Duchesne, Reid və Kernaghan Halls.

Dəyişiklik toxumları

1960 -cı illərin sonlarında "ali təhsildə bir inqilabın" gəldiyi aydın idi və Maryville, maddi cəhətdən həlak olan halda tələbələrin ehtiyaclarını ödəmək üçün özünü yenidən kəşf edərək cavab verməyə hazır idi.

Dəyişikliklər arasında əsas yer 1968 -ci ildə kişilərin qəbul edilməsi, sonra 1972 -ci ildə kampusda onlara mənzil verilməsi qərarı idi.

Yaxınlıqdakı Mercy Junior College tibb bacısı proqramının mənimsənilməsi Maryville ’s Hemşirelik və Müttəfiq Sağlamlıq Departamentinin (bu gün Myrtle E. və Earl E. Walker Sağlamlıq Peşələri Kollecinin) yaranmasına səbəb oldu.

Digər yerli kolleclərlə strateji tərəfdaşlıqlar Maryville tələbələri üçün proqram seçimlərini genişləndirdi və yeni proqramlar və ixtisaslar sürətlə artdı.

1972 -ci ildə, Maryville -in yüzillik ilində, Müqəddəs Ürək Cəmiyyəti Kollecin idarəçiliyini hər zaman taxtada oturmaq üçün beş Müqəddəs Ürək Dini üçün bir qayda olaraq, qəyyumlar heyətinə verdi. Keçmiş və indiki, əbədi olaraq bağlıdır.

Maryville Universiteti Bu gün: Ali təhsildə yeni inqilaba rəhbərlik edir

Son on ildə tarixi bir artımla, Universitet bütün 50 əyalətdən və 58 ölkədən tələbələri qəbul edir. Bəzi tələbələr dünyanın hər yerindən əldə edilən onlayn kurslar vasitəsilə uzaqdan oxuyurlar. Digərləri axşam və həftə sonları Maryville kampusunda və ya peyk yerlərində dərslərə qatılırlar. 11.000 tələbəmizin bir çoxu hələ də ən müasir sinif otaqları, rəqəmsal texnologiyalar və çevik yaşayış və öyrənmə sahələri ilə genişləndirilmiş əsas kampusda yaşayır və ya gedib-gəlir.

Zahirən, bugünkü Maryville, 1961-ci ildə açılmış, az sinif otaqları və bir yaşayış binası olan, əhalisi az olan kampusa çox az bənzəyir. Ancaq bir daha ali təhsildə bir inqilab baş verir və onun ruhani qurucusu Rose Philippine Duchesne kimi Maryville də öndə gedir.

Müxtəliflik və Daxiliyyət Maryville missiyasının əsas dəyəridir.

Maryville, hamıya ali təhsilin verilməsində lider rolunu davam etdirir.

  • Maryville, hər bir şagirdin öyrənmə yolu üçün hazırlanmış yeni, fərdi təlim metodlarına öncülük edir.
  • Həyat Qoçları, şagirdlərə kampusa qədəm qoymazdan əvvəl və hər bir fərdin kollec təcrübəsi boyunca məsləhət görür və təlim verir, necə ki, Müqəddəs Qəlbin Dini bir vaxtlar hər bir tələbəyə təhsil səyahətində məsləhət vermişdi.
  • Maryville, həm akademik təkliflərini gücləndirmək, həm də sivil bir cəmiyyətdə yaxşı bir qonşu olmaq öhdəliyini yerinə yetirmək üçün bütün cəmiyyətdə ortaqlıqlar qurur.
  • Maryville missiyasının əsas dəyəri olan "Müxtəliflik və Daxiletmə" ilə, tələbələrin, müəllimlərin və işçilərin Amerika təcrübəsinin irqi və etnik müxtəlifliyini əks etdirməsini təmin etmək üçün strateji artım diqqətlə planlaşdırılır.
  • Və Müqəddəs Qəlbi Dindar, əsas təhsil haqqını bütün tələbələrə, həm kasıb, həm də kasıblara yaymağa çalışdığı kimi, Maryville də bütün şagirdlərin təhsillərində bərabərlik əldə etmələrinə kömək etmək üçün lazımi maddi yardım göstərməyə çalışır.

Maryville qəlbi mükafatı

Bu mükafat, Müqəddəs Qəlbin dəyərlərini və ənənələrini ən yaxşı şəkildə nümayiş etdirən məzunları tanıyır və onlara hörmət edir.
Mükafatlandırılanlara baxın

Bicentennial Bayramı

Bütün il fəaliyyətlər və xatirələr, Müqəddəs Qəlbin sərhədləri keçmə tarixini şərəfləndirəcək.
Hadisələrə baxın

Məzunlar Birliyi

1913 -cü ildə ilk məzunlar dərnəyinin nahar və görüşü baş tutdu və qrup bu günə qədər qalan şüarı qəbul etdi: "Unutmayacağam".
Daha Kəşf edin


Tarix

Uşaqlar üçün psixososial diaqnostika və müalicə mərkəzinin yaradılması layihəsi Fr. Geraldo Costa, CICM, Metro Manilada küçə uşaqları üçün nazirlikdə. 1999-2000 -ci illərdə Fr. Costa, Sendan Ev Yaşayış Mərkəzində, Binangonan, Rizalda qalan uşaqlara kömək edərkən yaşadı. Uşaqlarla münasibətlərində Fr. Costa, uşaqların çoxunun tam potensialına çatmalarına mane olan bir növ "açıq yara" olduğunu müşahidə etdi. Fr. Costa, Senden Evində müşahidə olunanları anlamaq üçün Metro Maniladakı bir neçə başqa qurumu ziyarət etdi. Xüsusi vəziyyətdə olan uşaqlar üçün mərkəzlərin əksəriyyətində "açıq yaranın" sabit olduğunu fərq etdi. Yaşayış və müvəqqəti sığınacaqların direktorları və işçiləri ilə müsahibələrində iki əsas cavabsız problemi qeyd etdi: birincisi, uşaqlara keçmiş travmatik təcrübələri dəf etməkdə kömək etmək, ikincisi, uşaqların şəxsi inkişaflarını bərpa etmələrinə kömək etmək ehtiyacı. həyatlarının çətinlikləri ilə üzləşiblər. 1999-cu ilin sonunda Birləşmiş Millətlər Uşaq Fondu-Filippin (UNICEF) və Metro Maniladakı Sosial Rifah və İnkişaf Departamentini (DSWD) ziyarət edərkən eyni narahatlıq ifadə edildi.

Filippində, xüsusən Metro Manilada xüsusi vəziyyətlərdə olan uşaqların ehtiyacları ilə bağlı bir araşdırma daha sonra Fr. Costa, 2000-ci ilin əvvəlində RP-CICM İl Üstünlüyünə. Müvafiq olaraq, İl Superioru, psixososial yardıma ehtiyacı olan uşaqlarla işləyən sığınacaqlara və müəssisələrə kömək edəcək bir layihə təklifini təsdiqlədi.

2001-2002-ci tədris ilində uşaqlar üçün psixososial terapevtik mərkəzin təşkili istiqamətində bir neçə addım atıldı. Əvvəlcə Cordillera İnzibati Bölgəsindəki DSWD sığınacaqlarının uşaqlarına həftəlik terapiya seansları verildi. İkincisi, Saint Louis Universitetinin (SLU) Psixologiya Bölməsinin yuxarı sinif şagirdləri, Puguis, La Trinidad, Benguetdəki DSWD -nin Uşaqların Qəbulu və Tədqiqat Mərkəzinə (RSCC) könüllü xidmət verməyə başladılar. Üçüncüsü, SLU kampusunda və Baguio City və Benguet bölgələrində Uşaq Hüquqlarının fəal təbliği həyata keçirildi. Dördüncüsü, Ev Şirin Ev Kompleksində kiçik bir terapevtik oyun otağı açıldı. Nəhayət, xüsusi diqqətə ehtiyacı olan və yoxsul ailələrdən olan uşaqlara da terapevtik seanslar verildi.

2003 -cü ilin əvvəlində Fr. CICM, daha sonra SLU prezidenti Paul Van Parijs Fr. Costa SLU -da qalmaq və Baguio şəhərində uşaqlar üçün psixososial diaqnostika və müalicə mərkəzinin layihəsini qurmaq. Mərkəz, universitetin Psixologiya Bölümü, Klinik Pastoral Ofisi və Rəhbərlik Mərkəzi ilə birlikdə çalışacaq. İlk planın Manilada Mərkəzin olmasına baxmayaraq, RP-CICM İl Başçısı təklifi təsdiqlədi. Nəticədə, Home Sweet Home -dakı kiçik oyun otağında göstərilən xidmətlər uzadıldı.
18 Mart 2003 -cü ildə SLU Günəbaxan Uşaq Mərkəzinin rəsmi olaraq rəsmi açılışı, Evin Şirin Evi kompleksində, köhnə Katolik Mətbuatının bir otağının üç kiçik ofisdə və terapevtik seanslar üçün bir otağa çevrildi. "Günəbaxan", Mərkəzə gələn uşaqların günəşin parlaqlığına doğru çiçək açacaqlarını və böyüdüklərini ümid edir. Dağ silsilələri boyunca xoşbəxt bir şəkildə yellənən günəbaxan kimi, Mərkəz də hər bir uşağın qayğıkeş və anlayışlı bir mühitdə funksional olaraq inkişaf etməsi üçün potensialını optimallaşdırmasına kömək etməyi hədəfləyir.

2003-2004-cü tədris ilinə qədər Psixologiya Lisansüstü Proqramında uşaqların müalicəsində klinik yanaşma ilə əlaqəli iki kurs təklif edildi: Uşaqlar üçün Klinik Müdaxilələr (Psix 232) və Uşaqlar üçün Psixoterapiya (Psix 233). Qeydiyyata alınan tələbələr, Mərkəzdə həqiqi terapevtik seanslar keçirərək öyrəndikləri nəzəriyyələri praktiki olaraq tətbiq etdilər. Kurslar hər iki ildən bir keçirilir, beləliklə psixo -sosial yardıma ehtiyacı olan uşaqlara xidmət göstərən uşaq terapevtlərinin sayı artır.

İllər keçdikcə Mərkəzə müraciət edən müştərilərin sayında davamlı bir artım qeyd edildi. Buna cavab olaraq, psixoterapevtik müdaxilələr və psixoloji qiymətləndirmə təklif etmək qabiliyyətini artırmağa ehtiyac var idi. Bu, psixometrik, uşaq terapevti, direktor köməkçisi və DSWD-CAR və digər yoxsul ailələr tərəfindən göndərilən uşaqlara xidmət göstərən çox sayda könüllü uşaq terapevt və psixoterapisti daxil etmək üçün işçi sayını artırmaqla edildi. Ştat artımının yanında Mərkəz fiziki imkanlarını da genişləndirdi. Home Sweet Home -un əsas binasındakı kiçik bir otaqdan, Mərkəzin imkanları indi iki terapevtik otaq, bir məsləhət otağı və bir test otağıdır.

Həqiqətən, Mərkəz böyüdü və davamlı olaraq böyüyür. Gələcək istiqamətlər üçün, xidmətlərinin daha kiçik uşaqları deyil, həm də gəncləri və ailəni əhatə edəcək daha geniş bir müştərini əhatə edəcəyinə ümid edilir. O vaxta qədər tarix, Cordilleras uşaqlarına və xaricində uşaqlara yardım göstərməyə həsr olunmuş bir təşkilat olaraq damğasını vurmağa davam edərkən Mərkəzin nə qədər irəlilədiyini və nə qədər irəli gedəcəyini göstərəcək.


Tarix qrafiki

Zaman Cədvəlinin bir hissəsi

Məryəm Cəmiyyətinin Qardaşları (Marianistlər) 1852 -ci ildə St Mary ’s İnstitutunu açanda San Antonioya Katolik təhsili gətirdilər. St Mary ’s Universiteti, qardaşların böyüməsi və#8217 ilk təhsil təşəbbüsü, akademik mükəmməllik, etik bağlılıq və cəmiyyətə xidmət Marianist ideallarına sadiqdir.

Müqəddəs Məryəmləri quran Marianistlər, 1817 -ci ildə xristian inancını yenidən canlandıracaq dini və dini cəmiyyətlər qurmaq fikrini inkişaf etdirən Fransız keşişi Blessed William Joseph Chaminade tərəfindən qurulan Məryəm Cəmiyyəti olaraq bilinən bir dini nizamın üzvləri idi. Fransa inqilabından sonrakı dövrdə. Dörd Fransız Marianist missioner, Galveston Bishop John Mary Odin'in əmri ilə bir məktəb açmaq üçün Texas'a getdi. 1852 -ci ilin may ayında, bu qardaşlar, məktəblərini quracaqları San Antonio şəhərinin mərkəzinə baxmaq üçün Indianola ayaqqabısından çıxdılar.

1850 -ci illərin ilk günlərindən bu günə qədər olan St Mary ’s Universitetinin zəngin və mərtəbəli tarixinin önəmli məqamlarını oxumaq üçün bu səhifələri vurun.


SIUE haqqında

SIUE, 50 -ci ildönümünü 2007 -ci ildə qeyd etdi. Təşkilat mənşəyini cəmiyyətdəki narahat valideynlər və iş adamları qrupu ilə əlaqələndirir. 1955 -ci ildə qrup ictimai bir universitet qurmaq üçün bir təbliğat kampaniyasına başladı. 1956 -cı ilə qədər, Cənub -Qərbi İllinoys Ali Təhsil Şurasını qurdular. Böyük Sent-Luis bölgəsinin Metro-Şərq hissəsində ictimai ali təhsil imkanlarına ehtiyac olduğuna inanan Şura, dövlət məmurlarını təcavüzkar şəkildə lobbiçiləşdirdi və bu ehtiyacı sənədləşdirmək üçün bir məsləhətçi işi təyin etdi.

1957-ci ildə See-Myers hesabatı yayımlandı və Madison-St. Böyükşəhər Çikaqo xaricində əyalətdə ən böyük əhalisi olan 600.000 sakini olan Clair İlçeleri, yetişkin əhalinin yalnız üç faizi dörd illik kollecini bitirmişdi. İki mahalda əlverişli bir universitet yox idi və bir çox tələbə təhsil haqqını ödəyə və evdən uzaqda yaşaya bilməzdi. Sahə iş adamları və sənayeçilər, kollec təhsilli işçilərin işə götürülməsi üçün getdikcə artan bir ehtiyac olduğunu dilə gətirdilər.

1957 -ci ildə SIU Alton və Şərqi Sent -Luisdə iki yaşayış mərkəzi açdı. 1958-ci ildə, Şura yeni bir kampus üçün torpaq almaq üçün yüksək müvəffəqiyyətli özəl maliyyə toplama kampaniyasına başladı. 1959 -cu ilə qədər qeydiyyat müvəqqəti imkanları və mövcud xidmətləri çox üstələyərək 3800 -ə yüksəldi. Planlaşdırma qrupu, Metro-Şərq bölgələrindəki daimi yerləri araşdırdı və Edwardsville yaxınlığında bir yer seçdi. İllinoys qanunvericiləri, 1960 -cı ildə dövlət universitetinin yaxşılaşdırılmasını maliyyələşdirmək üçün istiqraz emissiyasına icazə verdikdə, bölgə sakinləri səsvermə qutusunda böyük razılığını ifadə etdilər. SIU Edwardsville üçün təməlqoyma 1963 -cü ildə keçirildi. 1965 -ci ildə SIUE, 2660 hektar arazi və meşəlikdə Peck Sinif Binası və Lovejoy Kitabxanasını açdı.

Bu gün, Şuranın xəyallarını gerçəkləşdirən SIUE, liberal sənətlərdən peşə təhsillərinə qədər geniş bir dərəcə və proqram seçimi təklif edən qabaqcıl bir Böyükşəhər Universitetidir. Lisans və magistr dərəcələri incəsənət və elm, biznes, təhsil, mühəndislik və tibb bacısı sahələrində təklif olunur. Peşəkar dərəcələr diş həkimi və aptekdə mövcuddur.

SIUE, Alton və Şərqi St Louis camaatları ilə tarixi əlaqələrini qorudu. Diş Hekimliyi Məktəbi Alton şəhərciyində 1957 -ci ildə ilk tələbələri olan eyni binaların çoxunu istifadə edərək kampusunu saxlayır. Şərqi Sent -Luis Mərkəzi Şərqi Sent -Luis və ətraf şəhərlərdəki fərdlərin və ailələrin həyatını yaxşılaşdırmağa həsr olunmuşdur. .

Bu gün iqtisadi artım qaçılmaz olaraq biliklərə əsaslandığından, bacarıqlı məzunları, fakültə konsaltinq və qrant sahəsindəki təcrübəsi və milyonlarla dollarlıq xərcləri sayəsində, SIUE metropol bölgəmizin iqtisadi gücünə əhəmiyyətli dərəcədə kömək edir. SIUE, Madison County -nin ən böyük işəgötürənlərindən biridir. SIUE məzunlarının altmış faizindən çoxu kampusdan 50 mil aralıda yaşayır. Məzunlarımız yaşadıqları cəmiyyətləri zənginləşdirərək yüksək təhsilli və bacarıqlı işçi qüvvəsinin bir hissəsi olurlar.


Tarix

Uşaqlar üçün psixososial diaqnostika və müalicə mərkəzinin yaradılması layihəsi Fr. Geraldo Costa, CICM, Metro Manilada küçə uşaqları üçün nazirlikdə. 1999-2000 -ci illərdə Fr. Costa, Sendan Ev Yaşayış Mərkəzində, Binangonan, Rizalda qalan uşaqlara kömək edərkən yaşadı. Uşaqlarla münasibətlərində Fr. Costa, uşaqların çoxunun tam potensialına çatmalarına mane olan bir növ "açıq yara" olduğunu müşahidə etdi. Fr. Costa, Senden Evində müşahidə olunanları anlamaq üçün Metro Maniladakı bir neçə başqa qurumu ziyarət etdi. Xüsusi vəziyyətdə olan uşaqlar üçün mərkəzlərin əksəriyyətində "açıq yaranın" sabit olduğunu fərq etdi. Yaşayış və müvəqqəti sığınacaqların direktorları və işçiləri ilə müsahibələrində iki əsas cavabsız problemi qeyd etdi: birincisi, uşaqlara keçmiş travmatik təcrübələri dəf etməkdə kömək etmək, ikincisi, uşaqların şəxsi inkişaflarını bərpa etmələrinə kömək etmək ehtiyacı. həyatlarının çətinlikləri ilə üzləşiblər. 1999-cu ilin sonunda Birləşmiş Millətlər Uşaq Fondu-Filippin (UNICEF) və Metro Maniladakı Sosial Rifah və İnkişaf Departamentini (DSWD) ziyarət edərkən eyni narahatlıq ifadə edildi.

Filippində, xüsusən Metro Manilada xüsusi vəziyyətlərdə olan uşaqların ehtiyacları ilə bağlı bir araşdırma daha sonra Fr. Costa, 2000-ci ilin əvvəlində RP-CICM İl Üstünlüyünə. Müvafiq olaraq, İl Superioru, psixososial yardıma ehtiyacı olan uşaqlarla işləyən sığınacaqlara və müəssisələrə kömək edəcək bir layihə təklifini təsdiqlədi.

In the Academic Year of 2001-2002, several steps were made towards the organization of a psychosocial therapeutic center for children. Firstly, weekly therapy sessions were given to the children of DSWD shelters in the Cordillera Administrative Region (CAR). Secondly, senior students from the Department of Psychology of Saint Louis University (SLU) started to give voluntary service to the Reception and Study Center for Children (RSCC) of DSWD in Puguis, La Trinidad, Benguet. Thirdly, active promotion of Children’s Rights in the SLU campus and in the areas of Baguio City and Benguet was accomplished. Fourthly, a small therapeutic playroom in the Home Sweet Home Compound was opened. And lastly, therapeutic sessions were given to children who need special attention and who also come from indigent families.

In the beginning of 2003, Fr. Paul Van Parijs, CICM, then SLU President, proposed to Fr. Costa to stay in SLU and establish the project of a Center for psychosocial diagnosis and treatment for children in Baguio City. The Center would be working together with the Department of Psychology, the Clinical Pastoral Office, and the Guidance Center of the university. Despite that the first plan was to have the Center in Manila, the RP-CICM Provincial Superior approved the proposal. Consequently, the services provided at that time in the small playroom in Home Sweet Home were extended.
In March 18, 2003, the SLU Sunflower Children’s Center was officially inaugurated in the Home Sweet Home compound where a room of the old Catholic Press was transformed in three small offices and a room for therapeutic sessions. The “sunflower” symbolizes hope that the children who come to the Center will bloom and grow towards the brightness of the sun. Just like the flourishing sunflowers that sway blissfully along the mountain ridges, the Center aims to help each child optimize his or her potentials in order to thrive functionally in a caring and understanding environment.

By the Academic Year 2003-2004, two courses related to the clinical approach in handling children’s cases were offered in the Graduate Program of Psychology, namely, Clinical Interventions for Children (Psych 232), and Psychotherapy for Children (Psych 233). The enrolled students had a hands-on application of the theories they had learned by holding actual therapeutic sessions in the Center. The courses are offered every two years, thus, increasing the number of child therapists serving children in need of psychosocial assistance.

As the years passed, a steady increase in the number of clients being referred to the Center was noted. In answer to this, there was a need to improve its capacity in offering psychotherapeutic interventions and psychological assessment. This was done by increasing the number of personnel to include a psychometrician, a child therapist, an assistant director, and a good number of volunteer child therapists and psychotherapists who render services to children referred by DSWD-CAR and other indigent families. Aside from the increase in staff, the Center also expanded its physical facility. From a small room in the main building of Home Sweet Home, the Center’s facilities now include two therapeutic rooms, a counseling room, and a testing room.

Indeed, the Center has grown and is continuously growing. For future directions, it is hoped that its services will cover a wider clientele to include not only younger children but also the youth and the family. By that time, history will show how far the Center has gone and how far it will go as it continues to make a mark as an institution dedicated to providing assistance to children of the Cordilleras and beyond.


Tarix

J ust after the turn of the century, All Saints Church opened north of Olive, and new homes were constructed in the surrounding area. On Delmar Boulevard, just west of the St. Louis city limit, the Delmar Race Track and the Delmar Garden Amusement Park were major attractions. Located on the south side of Delmar Boulevard were taverns, roadhouses and the occasional home. The Delmar streetcar “looped” through the southwest corner of the Delmar Garden Amusement Park before returning to downtown St. Louis.

L ewis’ idea for a residential community with comfortable homes for people of an upper middle class background was realized with the development of University Heights One. University Heights One was carefully designed around the landscape park and private place movements. Varying lot sizes, a great mix of architectural style and size and price of houses were represented. Before the subdivision was fully developed, it was important to the 1904 St. Louis World’s Fair. Instead of letting the acres stand idle, Lewis built a tent city to house families visiting the Fair. The popular “Camp Lewis” offered comfortable and convenient accommodations and catered meals.


Tariximiz

When the citizens of Normandy passed a bond allowing Normandy School District officials to purchase the Bellerive Country Club for $600,000 in 1957 for a community college site, the plan was locally criticized as a "speculative venture." Despite this criticism, a bond issue was passed to buy the 128 acre tract of land that included a club house, golf course, swimming pool, volleyball and tennis courts, and lake. Two years later, in September 1960, the two-year Normandy Residence Center opened for classes. Enrollment totaled 215 freshmen, who squeezed into 12 classrooms in the old clubhouse. Four full-time and eight part-time faculty were provided by the University of Missouri. After three years of operation as a residence Center, the Normandy School District and the university reached an agreement for the university to purchase the property and assume operation of the center. In September 1963, the Normandy Residence Center became the University of Missouri-St. Louis.

The Bellerive Country Clubs clubhouse remained the only campus structure until 1966, when Benton Hall, the first classroom-laboratory building, was completed, followed by Clark Hall in late 1968, the Thomas Jefferson Library in 1969, and Stadler Hall in 1970. Classroom space was nearly doubled in 1971 with the completion of five more buildings: The Mark Twain Building the University Center, the student union the J.C. Penney Building, the first privately financed building on campus Lucas Hall, the home of the College of Arts and Sciences and the Social Sciences and Business Building. In 1976 construction was completed on two more buildings: the General Services Building and Woods Hall, the central administration building. In 1976 the university also purchased the former Marillac College south of Natural Bridge Road and thus acquired the cornerstone of what would become the South Campus.

The 1990s was a decade of rapid growth for the campus with the addition of the dormitory, chapel, and administration buildings of the Sacred Heart Sisters, which afforded on-campus living for the first time in UMSL history. The Passionist Fathers Retreat Center was also acquired, adding more dormitory rooms for residential students. The University Meadows, a gated student apartment complex was built in a public/private partnership, which utilized undeveloped land adjoining the South Campus. The Kathy J. Weinman Building was funded by private donations and now houses the Childrens Advocacy Center and the Center for Trauma Recovery. And, in 1999, the Provincial House buildings of the Daughters of Charity were added.

Also during this time, the campus began a series of property acquisitions surrounding the North Campus in the communities of Normandy and Cool Valley along either side of University Boulevard (formerly North Florissant Road), and in unincorporated St. Louis County bounded by I-70, Hanley Road, and Natural Bridge Road. The William L. Clay Molecular Electronics Building and the studio arts complex were added and, in 2002, the Normandy Hospital building as acquired, bringing the South Campus complex to 44 acres, more than 20 buildings, and 1,000 residential units. Today, the South Campus is home to the Pierre Laclede Honors College, the College of Education, the College of Nursing, and the College of Optometry.

The Millennium Student Center opened its doors in 2000. Funded by students, the center is a one-stop-shop for student services and boasts event space, campus dining, study spaces, and a sky bridge connecting to the to the core academic quadrangle of the North Campus. The 2000s also brought a redesign of West Campus Drive, connecting the entrance to Natural Bridge Road the completion of three 600-space parking garages, one on West Campus and two on East Campus drive the acquisition of the St. Louis Mercantile Library construction of the Computer Center Building and the opening of the $56 million Blanche M. Touhill Performing Arts Center.

In recent years the campus has benefited from the additional construction and renovation of additional academic and student life spaces, including a renovation of the science complex in Benton and Stadler Halls and the conversion of the General Services Building into a home for the former College of Fine Arts and Communication (now the School of Fine and Performing Arts). In 2012 the Student Government Association voted to fund the $36 million Recreation and Wellness Center, which opened in 2015 and featured state-of-the-art fitness equipment, a rock-climbing wall, a 155,000-gallon pool, and more. 2016 saw the addition of the 75,000-square-foot Science Learning Building on North Campus, a $35 million project bond-funded at the recommendation of the University Assembly Budget and Planning Committee to improve science learning facilities.

The state of Missouri invested in UMSL's infrastructure in 2015 with the announcement of $13.6 million in state bond funds to further renovate Benton Hall and the release of $10 million in 50/50 matching funds to construct a new business building. Anheuser-Busch Hall, named in honor of a lead $2.5 million gift from the Anheuser-Busch Foundation, opened in 2017 as the home of the College of Business Administration.

The foresight of the people involved in that "speculative venture" has been substantiated by time. Today, the University of Missouri-St. Louis has an enrollment of more than 17,000 students, making UMSL the second largest of the University of Missouri System's four campuses, the largest university in the St. Louis area, and the third largest in the state. On what was once the site of a country club with a single building, UMSL has grown to a campus of more than 50 buildings and structures situated on over 470 acres. Via Metrolink stops on both the South and North Campuses, students have direct access to the numerous educational, cultural, social, shopping, entertainment and sports complexes in St. Louis County and in Downtown St. Louis. Far from its humble beginnings, UMSL offers a full campus life experience to students from St. Louis and around world, including students from some 100 countries.

Former Chancellors

Thomas F. George
2003-2019
Donald Driemeier
(Interim)
2003-2003
Blanche Touhill
1990-2002
Marguerite Ross Barnett
1986-1990
Arthur MacKinney
(Interim)
1985-1986
Arnold Grobman
1975-1985
Emery Turner
(Interim)
1974-1975
Joseph Hartley
1973-1974
Everett Walters
(Interim)
1972-1973
Glen Driscoll
1969-1972
James Bugg
1965-1969


Edward Monaco, President of Normandy Board of Education, signs papers establishing the University of Missouri Normandy Residence Center. Behind him on his left is Ward E. Barnes, Superintendent of the Normandy School District, c. 1960


Bellerive Country Club, c. late 1950s, was the only building on campus until Benton Hall was built in 1966. It was known as the Administration Building and housed classrooms, offices, and the library.


Fire safety plan of the Administration Building, 1968


Members of Bellerive Country Club often swam in what later became known as Bugg Lake--named after the University's first Chancellor, James Bugg


Entrance off Natural Bridge Road into the University of Missouri Normandy Residence Center as the campus was called between 1960-1963.


As enrollments grew, University of Missouri officials expressed an interest in turning the Normandy Residence Center into a four year UM campus. In the Fall of 1963 with over 600 students enrolled, Normandy School District proudly committed its campus to the University of Missouri-St. Louis.


Over 100 people turned out for the dedication ceremonies as the Normandy Residence Center became the University of Missouri-St. Louis on September 15, 1963. The ceremony was held on the site now occupied by Woods Hall.


Aerial view of campus looking southwest. Excavation for construction of the J.C. Penney building in foreground. Benton and Stadler Halls shown in background. Administration Building, the former Bellerive Country Club club house shown in middle.


Aerial view of campus looking northeast showing Benton and Stadler Halls, Administration Building Thomas Jefferson Library and Clark Hall, c. 1969.


Workers transporting books out of the Administration Building library to be placed in the newly constructed Thomas Jefferson Library, 1969.


Susan Freegard, UM St. Louis' first library director, oversees the move into the newly built Thomas Jefferson Library, 1969.


In 1969, UMSL received a grant from the U.S. Department of Health Education and Welfare to provide recreational activities for inner city youth. Athletic facilities on campus provided over 200 St. Louis area youth a chance to hone their skills. Thomas Jefferson Library in background.


Swimming and sunbathing in front of the Thomas Jefferson Library, c. 1970s, The pool was opened to full-time days students in May of 1965. The pool was built in 1932 as part of the Bellerive Country Club.


The Fun Palace, near Bugg Lake, provided students a place to play ping pong or pool or enjoy a snack. The building originally contained the Physics department labs and was known as the Physics Annex.


Leonard Slatkin directs the St. Louis Symphony orchestra in a free concert on the athletic fields, 1977. Airplane traffic was temporarily redirected to ensure good acoustics.


Marillac Campus, also known as the South Campus, was previously the site of Marillac College, a four year liberal arts school run by the Daughters of Charity of St. Vincent DePaul. Marillac College opened in 1958 to educate Catholic sisters and offered degrees in teacher education, nursing and social work. The Daughters of Charity began subdividing their property as enrollments dropped in the early 1970s. The University of Missouri-St. Louis purchased the Marillac Campus in 1976 for $5 million. The School of Education and the Education Library became its first occupants. In 1998, UMSL acquired the Marillac Provincial House and six other buildings from the Daughters of Charity.


Benton Hall was the first building constructed on the university’s then-new campus in 1964. It’s part of a North Campus complex that includes the William L. Clay Center for Nanoscience, Anheuser-Busch Ecology and Conservation Complex, Research Building, Stadler Hall and the forthcoming Science Learning Building.


The Science Learning Building is four stories and 75,000 square feet, with 18 labs, seven new study areas, a solarium and a new Sodexo Simply to Go Café.


Anheuser-Busch Hall, the first space on UMSL’s campus solely dedicated to business education, opened for classes in August 2017.


During his 16 years at UMSL, Chancellor Thomas F. George oversaw a physical transformation of the campus while also helping the university deepen its roots as an anchor institution in the St. Louis region. George and his wife, Curators Distingished Professor of Music, both retired on September 1, 2019.


Videoya baxın: St. Louis Cardinals vs Chicago Cubs Highlights September 26, 2021 - MLB Highlights. MLB Season 2021 (Iyun 2022).


Şərhlər:

  1. Tygolkree

    Üzr istəyirəm, amma mənim fikrimcə səhvi etiraf edirsən. Mən mövqeyimizi müdafiə edə bilərəm. PM-də mənə yazın, danışacağıq.

  2. Kajishicage

    Yaxşı, sadəcə əla cümlə budur :)

  3. Kasib

    Dəstək üçün təşəkkür edirik, necə sizə təşəkkür edə bilərəm?

  4. Doulmaran

    Görünür səhvdir



Mesaj yazmaq